محصول 1

اللاتلتلتلتلتا

 

داینوتب چیست؟

مقدمه

در سال 1995 ، گروه خودرو سازی چمپلکس شروع به توسعه و گسترش فناوری افزودنی های سوختی کرد و محصولی به نام داینوتب را به طور اختصاصی در سال 2000 در بازار آمریکا معرفی کرد .

این محصول پس از سه سال گذراندن آزمایشات و آزمون های بین المللی در نمایشگاه خودرو در نوادا در ایالات لاس وگاس معرفی گردید . توسعه این محصول در پاسخ به نیاز مشتریان بین المللی کمپانی در مبحث صرفه جویی سوخت و هزینه ی سازگاری با محیط زیست بوده است.

به عنوان یک تولید کننده و توزیع کننده التیام دهنده ی بنزین ، گازوئیل و نفت با کیفیت بالا ، هزینه ی بالای حمل و نقل و ذخیره کردن و نگه داری بطری های این محصول به قیمت محصولات ، افزوده شده و همین امر بازارهای جهانی را از دسترس خارج کرده است . نیاز به کیفیت افزودنی های سوخت ، برای کاربردهای خودرو و صنعتی جهان است . اما دسترسی به محصولات اغلب محدود است به خصوص برای بازاریابهایی که مشکلات و نگرانی های اقتصادی را تجربه میکنند . داینوتب ثابت کرده است که پاسخی ایده آل برای این گونه نیازهاست .

داینوتب چیست ؟

داینوتب یک ترکیب اختصاصی ست از افزودنی های سوختی پودری و گرانولی به صورت فشرده شده و قرص های داینوتب. محصول حاصله 100 درصد فعال و با قابلیت حلالیت بسیار ، در زمان اضافه شدن به بنزین و یا گازوئیل است و کار آمدترین و مقرون به صرفه ترین راه برای بهبود سوخت های هیدرو کربنی است . داینوتب ترکیب سوختی است که در EPA به عنوان افزودنی به بنزین و گازوئیل ثبت شده است .

داینوتب برای استفاده در موارد زیر توصیه میشود :

- ماشین ها و کامیون های سبک و سنگین

- موتور سیکلت ها ، وسایل نقلیه تجاری

- تجهیزات موتوری و کاربردهای دریایی ، ژنراتور و پمپهای آبیاری

- اتوبوسها ، تاکسی های بنزینی و دیزلی

- صنعت آب شخصی ، قایقهای کوچک و بزرگ

- اسنوموبیل ، موتورهای 2 و 4 زمانه از جمله اره برقی ، بلورس برف

- تراکتور و اثاثیه کشاورزی

بی خطر و موثر

 از زمان معرفی آن ، داینوتب برای بهبود میلیون ها گالن از بنزین و سوخت دیزلی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته . با وجود مقاومت عمومی برای اضافه کردن یک ماده جامد به مخزن سوخت ، داینوتب به دلیل ارائه فوری و عملکرد فوق العاده ، بسیار موفق بوده است . حتی اگر برخی از ادعاهای محصولات از جمله بهبود اقتصاد سوخت بر اساس استفاده مستمر باشد ، اجزای فعال بلافاصله شروع به استفاده از قرص میکنند . داینوتب ثابت کرده است بسیار امن و بی خطر است ، آن هم در موتورهای پیچیده امروز . داینوتب توسط آژانس حفاظت از محیط زیست به ثبت رسیده است و این حقیقت دارد که هرگز ضرری نخواهد داشت و در ادامه شواهدی برای نشان دادن امنیت این محصول خواهد آمد . با توجه به طبیعت ، اجزاء داینوتب ذاتاً امن است .این محصول به طور کامل قابل حل بوده و عملکرد فوقالعاده ای خواهد داشت . هیچ مولفه ای در داینوتب وجود ندارد که بتواند باعث ایجاد ژل یا کریستال در فیلترهای سوخت و یا پمپهای انژکتور شود و آن را آتشین کند . برعکس، این یک کاتالیزور احتراق است با دنباله سوخت کاملا پاک که کمک به کاهش کربن های سخت و نرم در محفظه ی احتراق ، شمع و پیستون ها میکند . داینوتب راه بی خطر و موثر برای بهبود تمام سوختهای هیدرو کربنی است .

داینوتب یک حلال کامل

هنگامی که به سوخت اضافه میشود ، داینوتب به طور کامل در بنزین و گازوئیل طی 1 تا 4 ساعت حل میشود . این چارچوب زمانی بستگی به نوع سوخت ، درجه حرارت محیط و اینکه وسیله نقلیه در حال سکون است یا حرکت ، دارد . در آزمایشی کنترل شده ، داینوتب را به 16 انس بنزین اضافه کردیم . پس از یک ساعت قرص سوخت به طور کامل حل شده بود . این حرکت در دمای 50 درجه در حالی که وسیله نقلیه در حال حرکت بوده ، انجام شد .

آزمون های مشابه در داخل بطری هایی که ثابت بوده نیز انجام شده و با توجه به عدم وجود هر گونه حرکت، قرص به طور کامل در عرض 4 ساعت حل شد . رنگ بنزین حاصله کهربایی بوده اما عاری از هرگونه کریستال ، شفاف و بدون هر گونه باقی مانده در پایین بطری قابل مشاهده بوده وقتی به سوخت اضافه میشود فرمولاسیون داینوتب ، آن ها را تبدیل به یک پاک کننده قوی کرده است . کامل ترین سوخت هیدورکربنی اکسیژن مخلوط در محفظه ی احتراق از فواید مفید آن ، یکی این است که عملکرد فوق العاده آن به راحتی از طرف مشتریان قابل درک می باشد . در یک آزمون آزمایشگاهی کنترل شده 950ساعته که در ایالات متحده آمریکا انجام شده است ، نتایج به دست آمده بیانگر آن است که داینوتب میتواند تا 3.5 درصد قدرت اسب بخار را افزایش دهد . این افزایش در قدرت و عملکرد را میتوان در یک سری از آزمایشات انجام شده بر روی داینوموتورتویوتا کمری ، BMW و مرسدس بنز 380 مشاهده کرد . این آزمایشات شامل پرتوکل برکنار شده مقایسه قدرت موتور در مقابل سوخت بهبود یافته و بهبود نیافته است . نتایج نشان دهنده تکرار بهبود قدرت در توان خروجی است . که این در سراسر منحنی قابل مشاهده ست . در حداکثر دوز قانونی در خیابان ، تست مسیر 40 امیتاز افزایش اکتان و در نتیجه تغییر قابل توجهی در شتاب را نشان میدهد .

این تست با سه بنزین مختلف در فاصله 0-70 برگزار شد. بنزین A اکتان 87 را پمپ میکرد . بنزین B اکتان 91 را پمپ میکرد و بنزین C اکتان 87 را مانند بنزین A پمپ میکرد . به عنوان کاندید A ، اما قابل افزایش به بالاترین حد متوسط اکتان بوستر داینوتب . نتایج زمانی نشان داد C و B بسیار سریعتر از A حرکت میکردند در حدود 9.2 درصد سریعتر .

کاهش تولید گازهای گلخانه ای

فرمول شیمیای داینوتب ، کاتالیزور سوخت و احتراق که به خوبی از پس آزمایشات بر آمده است ، برای همه سوخت های هیدرو کربنی ، به ویژه گازوئیل و بنزین ، مشخصات سوختی اصلاح شده ای داده ، نتایج استفاده از داینوتب در کاهش دفع مایعات و پاک کنندگی سرتاسر دیواره اگزوز ، هر چند قابل تغییر است ،اما این تغییرات وابسته به تنوع شرایط و وضعیت می باشد .

منگنز ( درمان نگهارنده ی با متادون ) با داینوتب

Mmt به طور عادی جهت تقویت اکتان مورد استفاده قرار میگیرد . برای پر کردن چشم پوشی در بخش c11 F از قانون هوای پاک برای یک افزودنی بنزین به mmt اشاره ای شده استفاده از mmt یا درمان نگهدارنده با متادون باعث افزایش سریع انتشار کربن در هوا میشود . ( در 5000 مایل اول عملکرد ) این گمان قابل استفاده است که منگنز و رسوبات آن در تونل احتراق ته نشین میشود . برعکس مطالعات دقیق بر روی نتایج استفاده از داینوتب به عنوان افزودنی بنزین ، نشانگر کاهش تولید گازهای گلخانه ای مضر است .

بر خلاف mmt داینوتب ثابت کرده برای کاهش میزان رسوبات محفظه احتراق میتواند مورد استفاده قرار گیرد . در یک آزمایش میدانی کنترل شده در اروپا اطلاعات نشان میدهد داینوتب باعث کاهش 25 درصدی هیدرو کربن 78 درصد مونوکسی کربن و 73 درصدی ذرات معلق میشود . برخی از آزمایشات کاهش nox را نشان میدهد و در برخی دیگر این اتفاق رخ نداده است . آزمایشات مستقل دیگر نشان میدهد با استفاده از داینوتب تا حد زیادی از تولید گازهای گلخانه ای کاسته میشود .

کاهش محفظه احتراق و جرقه ها

علاوه بر این برای سرب در بنزین فواید زیادی نسبت به بهبود دهنده اکتان به اکتان بوستر ارائه شده است . سرب با تشکیل یک لایه نارسانا در محفظه ی احتراق باعث ایجاد رسوب میشود . در محفظه ی احتراق ، مناطق سوپاپ دود و در شمع زمانی که سرب از بنزین حذف شد استفاده از بنزین بدون سرب نشان دهنده افزایش سپرده در مناطق بحرانی و به مشکلات مربوط به عملکرد است . استفاده از فناوری داینوتب میتواند این خصوصیات را به هر درجه ای از بنزین بدهد . شبیه پوشش حاصل از بنزین های سرب دار این سد در نانومتر، نازک و نارسانای الکتریکی است . دو بررسی این پدیده را تائید میکند . تست دینا موتور با استفاده از دو بلوک موتور یکسان با سوخت بدون سرب برای حدود 50 هزار مایل ( 800 ساعت کلاً ) پرتوکل آزمون شامل اجرای یک موتور بدون افزودنی و یک موتور داینوتب برای 25000 مایل ،رسوبات اندازه گیری و تمیز شده بودند . موتورها روشن و تست تکرار در حال اجرا یک موتور با داینوتب و یکی بدون آن برای 25000 مایل . نتایج 290 درصد کاهش ضخامت رسوبات را در پیستون توسط داینوتب بهبود دهنده و کاهش نیاز به افزایش ORI را نشان داد. به طو مشابه دو موتور 1.8 لیتری هم در بزرگراه برای هر 50 هزار مایل مورد آزمایش قرار گرفت. بعد از 50 هزار مایل ضخامت رسوبات موتوری که با سوخت بدون سرب و بدون داینوتب کار میکرد ، 2.4 برابر بیشتر از موتوری بود که از داینوتب استفاده میکرد و مجددا موتور سوختی که از داینوتب استفاده میکرد نشان داد که به طور قابل ملاحظه ای نیاز به اکتان ضخیم تر را کاهش میدهد . تست های بیشتر در اروپا تائیدی است بر مزایای استفاده از داینوتب شکل پنجم سدی که داینوتب در مقابل رسوبات میسازد در سطح محفظه احتراق و جرقه شمع در شکل زیر ، رنگ قهوه ای مایل به قرمز را نشان داده است . تا حدودی مانند لکه ست اما به نظر کسی که آشنایی با این رسوبات ندارد مانند زنگ زدگی به نظر میرسد . شکل E نشان دهنده یک جرقه شمع نرمال پس از استفاده از داینوتب است . داینوتب یک مانع به رنگ قرمز مایل به قهوه ای پشت رسوبات ساخته است .

بهبود اقتصاد سوخت

یکی دیگر از مزایای استفاده از تمام هیدرو کربن در محفظه احتراق ، بهبود اقتصاد سوخت است . به همین دلیل است که در جدول نتایج ، اگزوز هیدرو کربنی از نظر اقتصادی پایین تر از اگزوز معمولی قرار دارد . تست اقتصاد ناوگان فورد نلیت نشان میدهد بهبود سوخت به طور معمول 8 تا 16 در صد است . آزمون A انجام شده به روی وسایل نقلیه جنرال موتورز منجر به بهبود اقتصاد سوخت مشابهی شده است .

داینوتب در یک نگاه

مقدمه

در سال 1995 ، گروه خودرو سازی چمپلکس شروع به توسعه و گسترش فناوری افزودنی های سوختی کرد و محصولی به نام داینوتب را به طور اختصاصی در سال 2000 در بازار آمریکا معرفی کرد .

این محصول پس از سه سال گذراندن آزمایشات و آزمون های بین المللی در نمایشگاه خودرو در نوادا در ایالات لاس وگاس معرفی گردید . توسعه این محصول در پاسخ به نیاز مشتریان بین المللی کمپانی در مبحث صرفه جویی سوخت و هزینه ی سازگاری با محیط زیست بوده است.

به عنوان یک تولید کننده و توزیع کننده التیام دهنده ی بنزین ، گازوئیل و نفت با کیفیت بالا ، هزینه ی بالای حمل و نقل و ذخیره کردن و نگه داری بطری های این محصول به قیمت محصولات ، افزوده شده و همین امر بازارهای جهانی را از دسترس خارج کرده است . نیاز به کیفیت افزودنی های سوخت ، برای کاربردهای خودرو و صنعتی جهان است . اما دسترسی به محصولات اغلب محدود است به خصوص برای بازاریابهایی که مشکلات و نگرانی های اقتصادی را تجربه میکنند . داینوتب ثابت کرده است که پاسخی ایده آل برای این گونه نیازهاست .

داینوتب چیست ؟

داینوتب یک ترکیب اختصاصی ست از افزودنی های سوختی پودری و گرانولی به صورت فشرده شده و قرص های داینوتب. محصول حاصله 100 درصد فعال و با قابلیت حلالیت بسیار ، در زمان اضافه شدن به بنزین و یا گازوئیل است و کار آمدترین و مقرون به صرفه ترین راه برای بهبود سوخت های هیدرو کربنی است . داینوتب ترکیب سوختی است که در EPA به عنوان افزودنی به بنزین و گازوئیل ثبت شده است .

داینوتب برای استفاده در موارد زیر توصیه میشود :

- ماشین ها و کامیون های سبک و سنگین

- موتور سیکلت ها ، وسایل نقلیه تجاری

- تجهیزات موتوری و کاربردهای دریایی ، ژنراتور و پمپهای آبیاری

- اتوبوسها ، تاکسی های بنزینی و دیزلی

- صنعت آب شخصی ، قایقهای کوچک و بزرگ

- اسنوموبیل ، موتورهای 2 و 4 زمانه از جمله اره برقی ، بلورس برف

- تراکتور و اثاثیه کشاورزی

بی خطر و موثر

 از زمان معرفی آن ، داینوتب برای بهبود میلیون ها گالن از بنزین و سوخت دیزلی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته . با وجود مقاومت عمومی برای اضافه کردن یک ماده جامد به مخزن سوخت ، داینوتب به دلیل ارائه فوری و عملکرد فوق العاده ، بسیار موفق بوده است . حتی اگر برخی از ادعاهای محصولات از جمله بهبود اقتصاد سوخت بر اساس استفاده مستمر باشد ، اجزای فعال بلافاصله شروع به استفاده از قرص میکنند . داینوتب ثابت کرده است بسیار امن و بی خطر است ، آن هم در موتورهای پیچیده امروز . داینوتب توسط آژانس حفاظت از محیط زیست به ثبت رسیده است و این حقیقت دارد که هرگز ضرری نخواهد داشت و در ادامه شواهدی برای نشان دادن امنیت این محصول خواهد آمد . با توجه به طبیعت ، اجزاء داینوتب ذاتاً امن است .این محصول به طور کامل قابل حل بوده و عملکرد فوقالعاده ای خواهد داشت . هیچ مولفه ای در داینوتب وجود ندارد که بتواند باعث ایجاد ژل یا کریستال در فیلترهای سوخت و یا پمپهای انژکتور شود و آن را آتشین کند . برعکس، این یک کاتالیزور احتراق است با دنباله سوخت کاملا پاک که کمک به کاهش کربن های سخت و نرم در محفظه ی احتراق ، شمع و پیستون ها میکند . داینوتب راه بی خطر و موثر برای بهبود تمام سوختهای هیدرو کربنی است .

داینوتب یک حلال کامل

هنگامی که به سوخت اضافه میشود ، داینوتب به طور کامل در بنزین و گازوئیل طی 1 تا 4 ساعت حل میشود . این چارچوب زمانی بستگی به نوع سوخت ، درجه حرارت محیط و اینکه وسیله نقلیه در حال سکون است یا حرکت ، دارد . در آزمایشی کنترل شده ، داینوتب را به 16 انس بنزین اضافه کردیم . پس از یک ساعت قرص سوخت به طور کامل حل شده بود . این حرکت در دمای 50 درجه در حالی که وسیله نقلیه در حال حرکت بوده ، انجام شد .

آزمون های مشابه در داخل بطری هایی که ثابت بوده نیز انجام شده و با توجه به عدم وجود هر گونه حرکت، قرص به طور کامل در عرض 4 ساعت حل شد . رنگ بنزین حاصله کهربایی بوده اما عاری از هرگونه کریستال ، شفاف و بدون هر گونه باقی مانده در پایین بطری قابل مشاهده بوده وقتی به سوخت اضافه میشود فرمولاسیون داینوتب ، آن ها را تبدیل به یک پاک کننده قوی کرده است . کامل ترین سوخت هیدورکربنی اکسیژن مخلوط در محفظه ی احتراق از فواید مفید آن ، یکی این است که عملکرد فوق العاده آن به راحتی از طرف مشتریان قابل درک می باشد . در یک آزمون آزمایشگاهی کنترل شده 950ساعته که در ایالات متحده آمریکا انجام شده است ، نتایج به دست آمده بیانگر آن است که داینوتب میتواند تا 3.5 درصد قدرت اسب بخار را افزایش دهد . این افزایش در قدرت و عملکرد را میتوان در یک سری از آزمایشات انجام شده بر روی داینوموتورتویوتا کمری ، BMW و مرسدس بنز 380 مشاهده کرد . این آزمایشات شامل پرتوکل برکنار شده مقایسه قدرت موتور در مقابل سوخت بهبود یافته و بهبود نیافته است . نتایج نشان دهنده تکرار بهبود قدرت در توان خروجی است . که این در سراسر منحنی قابل مشاهده ست . در حداکثر دوز قانونی در خیابان ، تست مسیر 40 امیتاز افزایش اکتان و در نتیجه تغییر قابل توجهی در شتاب را نشان میدهد .

این تست با سه بنزین مختلف در فاصله 0-70 برگزار شد. بنزین A اکتان 87 را پمپ میکرد . بنزین B اکتان 91 را پمپ میکرد و بنزین C اکتان 87 را مانند بنزین A پمپ میکرد . به عنوان کاندید A ، اما قابل افزایش به بالاترین حد متوسط اکتان بوستر داینوتب . نتایج زمانی نشان داد C و B بسیار سریعتر از A حرکت میکردند در حدود 9.2 درصد سریعتر .

کاهش تولید گازهای گلخانه ای

فرمول شیمیای داینوتب ، کاتالیزور سوخت و احتراق که به خوبی از پس آزمایشات بر آمده است ، برای همه سوخت های هیدرو کربنی ، به ویژه گازوئیل و بنزین ، مشخصات سوختی اصلاح شده ای داده ، نتایج استفاده از داینوتب در کاهش دفع مایعات و پاک کنندگی سرتاسر دیواره اگزوز ، هر چند قابل تغییر است ،اما این تغییرات وابسته به تنوع شرایط و وضعیت می باشد .

منگنز ( درمان نگهارنده ی با متادون ) با داینوتب

Mmt به طور عادی جهت تقویت اکتان مورد استفاده قرار میگیرد . برای پر کردن چشم پوشی در بخش c11 F از قانون هوای پاک برای یک افزودنی بنزین به mmt اشاره ای شده استفاده از mmt یا درمان نگهدارنده با متادون باعث افزایش سریع انتشار کربن در هوا میشود . ( در 5000 مایل اول عملکرد ) این گمان قابل استفاده است که منگنز و رسوبات آن در تونل احتراق ته نشین میشود . برعکس مطالعات دقیق بر روی نتایج استفاده از داینوتب به عنوان افزودنی بنزین ، نشانگر کاهش تولید گازهای گلخانه ای مضر است .

بر خلاف mmt داینوتب ثابت کرده برای کاهش میزان رسوبات محفظه احتراق میتواند مورد استفاده قرار گیرد . در یک آزمایش میدانی کنترل شده در اروپا اطلاعات نشان میدهد داینوتب باعث کاهش 25 درصدی هیدرو کربن 78 درصد مونوکسی کربن و 73 درصدی ذرات معلق میشود . برخی از آزمایشات کاهش nox را نشان میدهد و در برخی دیگر این اتفاق رخ نداده است . آزمایشات مستقل دیگر نشان میدهد با استفاده از داینوتب تا حد زیادی از تولید گازهای گلخانه ای کاسته میشود .

کاهش محفظه احتراق و جرقه ها

علاوه بر این برای سرب در بنزین فواید زیادی نسبت به بهبود دهنده اکتان به اکتان بوستر ارائه شده است . سرب با تشکیل یک لایه نارسانا در محفظه ی احتراق باعث ایجاد رسوب میشود . در محفظه ی احتراق ، مناطق سوپاپ دود و در شمع زمانی که سرب از بنزین حذف شد استفاده از بنزین بدون سرب نشان دهنده افزایش سپرده در مناطق بحرانی و به مشکلات مربوط به عملکرد است . استفاده از فناوری داینوتب میتواند این خصوصیات را به هر درجه ای از بنزین بدهد . شبیه پوشش حاصل از بنزین های سرب دار این سد در نانومتر، نازک و نارسانای الکتریکی است . دو بررسی این پدیده را تائید میکند . تست دینا موتور با استفاده از دو بلوک موتور یکسان با سوخت بدون سرب برای حدود 50 هزار مایل ( 800 ساعت کلاً ) پرتوکل آزمون شامل اجرای یک موتور بدون افزودنی و یک موتور داینوتب برای 25000 مایل ،رسوبات اندازه گیری و تمیز شده بودند . موتورها روشن و تست تکرار در حال اجرا یک موتور با داینوتب و یکی بدون آن برای 25000 مایل . نتایج 290 درصد کاهش ضخامت رسوبات را در پیستون توسط داینوتب بهبود دهنده و کاهش نیاز به افزایش ORI را نشان داد. به طو مشابه دو موتور 1.8 لیتری هم در بزرگراه برای هر 50 هزار مایل مورد آزمایش قرار گرفت. بعد از 50 هزار مایل ضخامت رسوبات موتوری که با سوخت بدون سرب و بدون داینوتب کار میکرد ، 2.4 برابر بیشتر از موتوری بود که از داینوتب استفاده میکرد و مجددا موتور سوختی که از داینوتب استفاده میکرد نشان داد که به طور قابل ملاحظه ای نیاز به اکتان ضخیم تر را کاهش میدهد . تست های بیشتر در اروپا تائیدی است بر مزایای استفاده از داینوتب شکل پنجم سدی که داینوتب در مقابل رسوبات میسازد در سطح محفظه احتراق و جرقه شمع در شکل زیر ، رنگ قهوه ای مایل به قرمز را نشان داده است . تا حدودی مانند لکه ست اما به نظر کسی که آشنایی با این رسوبات ندارد مانند زنگ زدگی به نظر میرسد . شکل E نشان دهنده یک جرقه شمع نرمال پس از استفاده از داینوتب است . داینوتب یک مانع به رنگ قرمز مایل به قهوه ای پشت رسوبات ساخته است . E

بهبود اقتصاد سوخت

یکی دیگر از مزایای استفاده از تمام هیدرو کربن در محفظه احتراق ، بهبود اقتصاد سوخت است . به همین دلیل است که در جدول نتایج ، اگزوز هیدرو کربنی از نظر اقتصادی پایین تر از اگزوز معمولی قرار دارد . تست اقتصاد ناوگان فورد نلیت نشان میدهد بهبود سوخت به طور معمول 8 تا 16 در صد است . آزمون A انجام شده به روی وسایل نقلیه جنرال موتورز منجر به بهبود اقتصاد سوخت مشابهی شده است .

 

درباره ما

بازرگانی یوسفی با بیش از 27 سال سابقه در زمینه بازرگانی، نامی شناخته شده و معتبر درعرصه واردات کالا می باشد. این شرکت با هدف عرضه محصولات روز دنیا، مطابق با استانداردهای جهانی در راستای همبستگی با شعار هوای پاک در صدد برآمد تا قرص های مکمل سوخت خودرو را در دسترسی هموطنان گرامی قرار دهد. بر این اساس پس از بررسی در بازارهای دنیا و آشنایی با کمپانی چمپلکس آمریکا از بهمن سال 89 بطور انحصاری اقدام به واردات و توزیع قرص های داینوتب در ایران نمود.محصولات داینوتب با دارا بودن تاییدیه های معتبر از بزرگترین مراکز آزمایشگاهی در سراسر جهان ،ضمن تبدیل کردن بنزین معمولی به بنزین پر توان،هوایی پاک را به ارمغان می آورد.

قوانین و مقررات سایت

 قوانین عمومی سایت

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت داینوتب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های این سایت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود .

ثبت و پردازش سفارشات 

  کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

سیاست قیمت گذاری

 سیاست قیمت‌‏گذاری درسایت داینوتب مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت کلیه محصولات به همان صورتی می باشد که در صفحه اول سایت ذکر شده در ضمن ارسال محصولات در تمام نقاط ایران رایگان می باشد. 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

 سایت داینوتب به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از محصولات ما خرید اینترنتی می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

 

 

 

بالا